
Dlouhodobý pronájem firemních vozidel od 330€
- Žádná záloha.
- Pronájem vozidla od 1 měs.
- Včetně najetých 2 000 km za měsíc
- Můžete cestovat na území Evropské unie.
- Nová vozidla či vozidla s minimálním počtem najetých kilometrů.
Alternativa leasingu a operativního leasingu!
Předplatné na vozy WeFleet je nejflexibilnější volbou pro mobilitu vašeho podnikání:
-
Včetně havarijního pojištění.
-
Výměna vozidel dle potřeb vašeho podnikání
-
Pohodlný a rychlý servis
-
Minimální doba pronájmu – 1 měsíc
Vyberte si plán
Jak to funguje
-
1Vložení poptávkyPo kliknutí na tlačítko Objednat budete ihned přesměrováni k vyplnění poptávkového formuláře
-
2RegistraceVyplňte formulář a odešlete jej
-
3Potvrzení*Během 1 pracovního dne obdržíte potvrzení poptávky a aktuální informaci o vámi zvoleném automobilu.
-
4Elektronická smlouvaNa uvedenou emailovou adresu vám pošleme elektronickou smlouvu a zálohovou fakturu
-
5DoručeníVybrané vozidlo doručíme na vámi zvolenou adresu
Děkujeme, že volíte WeFleet!
Často kladené dotazy / zásadní informace
o službě WeFleet
-
Jaká je minimální doba pronájmu?
Předplatné WeFleet si můžete objednat na pouhý 1 měsíc bez dalších závazků.
-
Při objednávce předplatného WeFleet lze vybírat pouze z modelů vozidel uvedených na internetových stránkách?
Ano, na webu wefleet.cz najdete všechny aktuálně dostupné modely i s jejich detailními popisy.
-
Jak vysoký je limit najetých kilometrů měsíčně?
Stanovený limit je 2000 km / měsíc. Za doplatek, na základě dodatku smlouvy, lze limit najetých kilometrů navýšit.
-
Co dělat při překročení limitu najetých kilometrů?
Při navrácení vozidla najeté kilometry navíc doplatíte (dle sazby určené smlouvou).
-
Kdo může využívat služby WeFleet?
Právnické osoby.
-
Je při pronájmu vozidla s WeFleet nutné podstoupit prověření úvěrové historie?
Závazky klientů WeFleet nejsou prověřovány. Společnost si však vyhrazuje právo službu klientovi neposkytnout.
-
V jakém stavu obdržím objednané vozidlo?
Vozidla WeFleet jsou úplně nová nebo s maximálním nájezdem do 5000 km.
-
Lze vyměnit WeFleet vozidlo za jiné?
Ano, podle potřeb vaší společnosti budete moct auta obměňovat každý měsíc bez dalších poplatků.
-
Jaká odpovědnost se vztahuje na zákazníka při poškození vzniklém jeho vinou?
Naše vozidla jsou pojištěná povinným ručením i havarijním pojištěním. V případě nehody, kterou klient zavinil, uhradí škodu pojišťovna a klient zaplatí spoluúčast (550 EUR) stanovenou ve smlouvě.
Jiné škody způsobené klientem, které pojištění nekompenzuje, plně uhradí klient (vystaví se protokol o škodě).
-
Musím při návratu vozidla doplnit palivo?
O palivo se starat nemusíte, avšak při vracení automobilu by na informačním displeji neměla svítit kontrolka nízkého stavu paliva.
-
Je nutná záloha, abych si mohl objednat službu?
Záloha není vyžadována.
-
Jak probíhá platba?
Při předplatném hradíte námi zaslanou fakturu pomocí bankovního převodu. Platbu, prosím, proveďte během 10 dnů od obdržení faktury.
-
Lze použít reklamní polepy na vozidla WeFleet?
Ano, potřebujete však náš souhlas. Při vracení musí být vozidlo v původním stavu, beze stop polepu a bez poškození.
-
Pronajímají se vozidla WeFleet s reklamními polepy?
Ne, na karoserii vozidel nejsou žádné polepy.
-
Smím s vozidlem WeFleet vycestovat do zahraničí?
Můžete cestovat na území Evropské unie. Bez omezení.